Report 2ου Project

Το δεύτερο project δεν ήταν όπως το περίμενα….

Νόμιζα μιας και είχα κάνει τον κύριο κορμό του converter ότι θα τελείωνε γρήγορα όμως πραγματικά μου έφαγε πολύ περισσότερο χρόνο απ όσο νόμιζα..

Συνοπτικά τι έκανα :

1) Το Currency converter δεν τον πείραξα από το προηγούμενο project ότι περιέχει ο κώδικας αυτός αναλύεται στο 1ο  report

2) Το redirect στην σελίδα του blog μου το έκανα ώς εξής:

Δημιούργησα 3 αρχεία class

  • 1ο της κλάσης του report link μου
  • 2ο αρχείο με τον listener
  • 3ο το Servlet μου

Ακολούθησα πιστά τις οδηγίες του βιβλίου μόνο που αντί να επιστρέφει ένα string το δικό μου παράδειγμα με την εντολή

response.sendRedirect(report.getReport());

κάνει redirect και πηγαίνει στην σελίδα που τώρα διαβάζεται!

3) Για το 3ο μέρος με το download επίσης ακολούθησα το αντίστοιχο part του βιβλίου όπου εκεί κατεβάζει ένα .jar αρχείο δοκίμασα να δω αν τρέχει και με αρχείο .rar και είδα πως όντως έτρεχε!

Συμβουλεύτηκα επίσης και το internet μιας και ο κώδικας του βιβλίου περιείχε και κάποιο λάθος . Το λινκ όπου συνέκρινα το κώδικα μπορείτε να το βρείτε εδώ:

 http://www.mkyong.com/servlet/servlet-code-to-download-text-file-from-website-java/

4) Αφού έκανα compile τους κώδικες μου προέκυψαν τα .class αρχεία τα οποία και έβαλα κάτω απο τον φάκελο myproject\WEB-INF\classes

5) Στην συνέχεια έφτιαξα το web.xml όπου εκεί  πρόσθεσα τα servlets μου, τον listener καθώς και μία report_link παράμετρο με την οποία κάνω redirect στο blog μου με την αναφορά.

6) Έκανα shutdown, έκανα restart ξανά τον tomcat μου, πήγα στο localhost μου κάτω από τον φάκελο που έφτιαξα το project και ο converter μου ήταν έτοιμος!

Προβλήματα

Φυσικά τα πράγματα δεν ήταν τόσο απλά όσο περιγράφονται πιο πάνω 🙂

Έφαγα πάνω από μισή μέρα ψάχνοντας πώς να κάνω compile τα 3 συσχετιζόμενα αρχεία με τον listener

έκανα τα πάντα!

Τι javac  *.java  έκανα, τι μετατροπή σε .jar έκανα το αποτέλεσμα της κλάσης Report, γιατί μόνο αυτή έκανε compile και μετά έτρεχα τα άλλα αρχεία βάζοντας στο classpath  το νέο  .jar δεν έλεγε να τρέξει με τίποτα. Και δεν μιλάω για το project αλλά αυτό το παράδειγμα του βιβλίου πραγματικά μου έφαγε 1 ολόκληρη μέρα για να κάνω αυτό το Listen.do να τρέξει!!!

Αφού είδα και απόειδα έβαλα όλα τα αρχεία στο netbeans τα έκανα compile και πήρα έτοιμα τα .class και συνέχισα με το Deploying! έμαθα βέβαια αρκετά μέχρι εκεί όπως πχ όταν έχεις ένα λάθος στο web.xml σου όταν πας να κάνεις deploy το οποίο και βρήκα διαβάζοντας την κονσόλα που ανοίγει ο tomcat ! Μπορώ να πω ότι έδειχνε και την γραμμή ακριβώς με το λάθος μου το οποίο διόρθωσα και όλα πήγαν οκ στην συνέχεια!

Το κωδικά μπορείτε να τον βρείτε και στο Github μου

-> https://github.com/VaniaZ/My-Currency-Converter

Τι δεν έκανα

Δεν μπόρεσα να κάνω να κρατάει στην ίδια σελίδα τα αποτελέσματα. Όπως διάβασα αυτό γίνεται με ajax αλλά ήδη έχουν περάσει οι μέρες και παρόλο που έψαξα δεν βρήκα κάτι για να μπορέσω να το προσαρμόσω στον δικό μου κώδικα κάτι που να το καταλαβαίνω κιόλας, γιατί ajax δεν γνωρίζω .

Περίεργο

Παρόλο που στον localhost μου ο converter τρέχει ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΑΤΑ  μόλις το ανεβάσω στο server της σχολής και βάλω έναν τετραψήφιο αριθμό εκεί που παλιά είχε ένα κενό για να για να διαχωρίζει πχ τις χιλιάδες πάει και βάζει τώρα ένα ?

δηλαδή αν πατήσω 1654 παλιά στην μετατροπή έβγαζε 1 654.0 και τώρα πάει και βάζει 1?654.0!!

Σκέφτηκα μήπως είναι το encode έκανα αλλαγές βάζοντας το UTF-8 αλλά το πρόβλημα έγινε χειρότερο οπότε το άφησα έτσι. Στις παρακάτω εικόνες σας δείχνω ότι σε localhost πραγματικά δουλεύει και αν μπορέσετε να βρείτε το λάθος που κάνω θα ήθελα να μου αφήσετε ένα σχόλιο γιατί πραγματικά δεν ξέρω τι πάει στραβά.

Ευχαριστώ!

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

